KMK ÚJ KÖNYVEK Katt a képre!!!

2011. március 22., kedd

Claire Loup: Amikor életemben először

Könyvmolyképző Kiadó 2011

239 oldal
Goodreads: 4
Besorolás: chic-lit

Miután Julie  sikeresen túlesik a filozófia érettségin, maga mögött hagyva a gimnáziumot, szeretne eltölteni  egy jól megérdemelt nyaralós-lazulós vakációt a barátaival, mielőtt az egyetem padjait kezdené koptatni.  A friss vizsgaélmények indítják be a visszaemlékezéseit viharos tinédzser korára, és az olvasó máris a szívébe zárja ezt az okos, csinos, szeleburdi, ízig-vérig párizsi lányt. Az ő szemszögével 27 fejezeten keresztül, váltakozva az időben, hol a nyári élményeknél járunk a jelenben, hol pedig az éppen eszébe jutott emlékeknél a múltban. 
Julie nekem kezdettől fogva szimpatikus karakter, elköveti ugyanazokat a hibákat, bakikat  amin bármelyikünk átment, a szőrtelenítéssel, a fogyókúrázással, bulizással kapcsolatban, hogy csak néhányat említsek. Láthatjuk közben a Julie fejlődését is,  a gyerekes csínyektől hogyan jut el a barátság és igaz szerelem megbecsüléséig.  Az írónő ügyesen csempészi bele a fejezetekbe a tanulságokat az ivással, drogozással, stoppolással, stb.  kapcsolatban. Teszi mindezt olyan humorral, hogy olvasás közben időnként hangosan fel kellett nyihognom. Kedvenc vicces fejezeteim a bébicsőszös és a terhességi tesztes  volt.
Barátnőjét Lolát is meg kell említeni, kapcsolatuk végigkíséri a könyvet, annyira tudtam irigyelni, ahogy  beültek különböző kávézókba cseverészni... Kicsit azon ledöbbentem, hogy mennyi skalpot gyűjtött be Julie az évek során, gondolom francia honban más a módi, mint itthon, de azért örültem, amikor a végén Gabriellel egymásra találtak.
Szívesen a kezébe adnám minden tini lánynak a könyvet, ha kiolvasták, az anyukák következzenek, jól fognak mulatni rajta.
Köszönet  a könyvért Borostyánon keresztül a Könyvmolyképző Kiadónak!

Borító: Az eredetivel azonos, feltűnő színű.

Kedvenc karakter:  Julie, Jules

Szárnyalás: Nagyon tetszett, ahogy mindig tisztelettel beszélt a szüleiről , igaz nagyon megértően álltak a kamaszodásához. 

Mélyrepülés: Az öreg pasis  és a nőgyógyászos rész annyira nem jött be.

Érzéki mérce: Jó néhány csók, pár szexi pillanat.

Értékelés:

3 megjegyzés:

  1. Kellemes olvasmánynak tűnik ez a könyv, bár engem a borító alapján nem vonz, de így lehet, hogy elolvasom. :)

    VálaszTörlés
  2. Wildworld, érdemes elolvasni:)

    VálaszTörlés
  3. Én olvastam már és nekem nem tetszett sajnos :) De nekem Maggie Steafvatertól (remélem jól írtam)a sorozat s etetszett ...De olvastam blogokon,hogy a többségnek tetszett...Nem tudom ,de mondjuk talán egy kis alkonyat koppitás volt benne és nem szokásom hasonlítani :D

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók